mandag den 20. september 2010

Ting jeg ikke helt forstår

  • At der er så få kilometer mellem den Irma, hvor vi i weekenden overhørte en ældre herre  overfuse personalet, fordi der ikke var mere øko-risottoris og den Fakta, hvor vi til daglig sparker os frem mellem 10-årige der shopper grøn sodavand og toastbrød med deres tre-fire små søskende. (Vi købte quinoa i Irma'en bare for lissom at passe ind - et behøv, jeg - nu jeg tænker over det - ikke har i Fakta...)
  • Hvorfor nogen (hvem!?! Hvem!? Sig det!) har udskiftet min normalt søde søn med et I've-created-a-monster-trodsalder-trip-barn, der bliver hysterisk, hvis han ikke får lov at bestemme alt. Fx hvorvidt jeg skal have forklæde på eller ej, når jeg laver mad... han siger ej.
  • Hvor tosse-optimistisk jeg var, da jeg bestilte denne her bog på nettet, umiddelbart før vi flyttede i hus-med-have:

Den kom med posten i dag: Biblen på den øko-religiøse-hippi-selvforsynings-gård, jeg boede på i Irland. Og jeg husker den med glæde... nu bladrer jeg i den med rynker i panden...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar