tirsdag den 14. februar 2012

To for éns pris


Dette, mine damer og herrer, er billedet af et lille mirakel. Det er nemlig BetteLiv og jævnaldrende BetteFolke, der sover trygt og godt i hver deres ende af tvillingevidunderet. Hvad betyder det? Det betyder, at BetteLivs og Folkes mødre kan skiftes til at holde babyfri. Mandag trillede Folkes mor, så jeg kunne arbejde i to en halv vidunderligt uafbrudte timer. To en halv time! I dag trillede jeg, så Folkes mor kunne... lave alt det, man nu kan få cirka to en halv time til at gå med, og som ikke lige involverer bleer eller mos.

Er det at tage munden lidt for fuld at kalde det et lille mirakel og en logistisk mødregruppe-genistreg? Nix. Absolut ikke. Alle småbørnsforældre (uden altan og/eller med tril-mig-eller-jeg-skriger-børn) burde eje et tvilligekøretøj. Eller trillingekøretøj. Eller sådan en dagplejemor-vogn, som man kan skovle alle ungerne op i, mens alle damer (på nær trilleren) drikker en afslappet formiddagskaffe. Med Baileys. Åhja.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar