tirsdag den 6. marts 2012

Farlige, farlige Mads Mikkelsen

Liv er typen, der smiler til verden og blinker lykkeligt til alle folk på sin vej. Det gælder dog ikke Mads Mikkelsen. I hvert fald bryder hun sammen, hver gang hun møffer sig ind i det nyeste nummer af Ud&Se, der ligger og flyder skiftevis lidt hist og lidt pist i vores rodede hjem.


Jeg har spurgt hende hvorfor. Hun svarede MAMAMA og dunkede hovedet ind i min bryster.

Dét kan man så enten tolke som om, at hun er træt af hans stoneface, der er fuldstændig upåvirket af hendes charme. Eller som om at hun ikke har en særlig mainstream mandesmag. Eller, selvfølgelig, som om hun er sulten og ikke forstår et ord af, hvad jeg siger. Og at jeg burde komme mere ud blandt voksne mennesker.

3 kommentarer:

  1. Han ser godt nok også meget lidt charmerende ud på det billede

    SvarSlet
  2. Maerkeligt! Jeg droemte i forgaars at jeg moedte Mads Mikkelsen i Spanien. Han var blevet dumpet af et hundeshow som han skulle promote og han var godt sur for han havde selv betalt rejsen. Han laa i bar overkrop i den campingvogn vi squattede i og roeg joints. Guillaume spurgte ham ud om hvordan han havde faaet saa fremtraedende en brystkasse... Vi har ikke Ud og Se i Guyana saa jeg kan kun se det som et maerkeligt sammentraef styret af ingen ringere end Moon.

    SvarSlet
    Svar
    1. Moon er der. Moon har altid været der.

      Slet