onsdag den 3. oktober 2012

OK. Biler er seje.

Manden har krammet Lupo stort set nonstop, siden vi fik den. Han har olie på hænderne og et lykkeligt smil på læberne.

Og: Vi kører ture i landskabet og går hånd i hånd ved Norsminde Strand.

Og: Vi henter Sønne og skruer helt op for Tjubangchokolademand og dytter hele vejen hjem over markerne, og hele familien er høj af bilisteufori.

Og: På fredag kører vi til mormorfødselsdag i København, og det bliver billigere, end det nogensinde ville være med offentlig transport. Langt ude, i øvrigt, men det må vi hidse os op over en anden dag.

Nu mangler jeg bare liiige at (gen)lære at køre (og klippe mit hår kort, hvis jeg for alvor skal blive til Karen Blixen. Eller...).

3 kommentarer:

  1. Biler ER seje! Men kender godt det der med at skulle (gen)lære at køre bil. Her er det altid HDD, der kører - jeg er ikke så vild med det inde i byen. Eller i en stationcar, for den sags skyld. Men når vi engang skal uden for byen, vil jeg have en lille konebil og høre høj musik. Sgu'.

    PS: Du behøver ikke klippe dit hår kort for at blive til Karen Blixen. Du skal bare købe noget tekstil, som du kan vikle om knolden, turban-style. Så er dén hjemme :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Lupoen er den fødte konebil! Med automatgear og så lille, at man stort set kan parkere den i et cykelskur. Ikke at jeg tør. Men alligevel.

      Og turban er i øvrigt lige mig. Jeg har altid haft et glimrende hattehoved (men til gengæld set rædselsfuld ud med briller. Hvilket er ekstraærgeligt, når jeg nu er for blind til at køre bil uden).

      Slet