torsdag den 5. december 2013

Mælk i Midtjylland. Eller: Sammen redder vi verden

Når vi ikke lige juler eller slås med vores børn, så laver vi film. Manden og jeg. Vi har for eksempel lavet den her fødselsfilm, som efterhånden bliver set af alverdens højgravide damer.

Nu er vi så i gang med amningen (som går ad helvede til for forbløffende mange - for én ud af tre, hvis man skal tro på den seneste undersøgelse). 

Manden filmer allerede løs på nogle gode, nybagte forældremennesker, men vi vil gerne have nallerne i nogle flere.

Og det er her, I kommer ind i billedet.

For I kender selvfølgelig nogle midtjydske førstegangsgravide, som godt kan overveje at være med i en nydelig og lødig bette sag i stil med fødselsfilmen. Og som på den måde kan være med til at redde verden, eller i hvert fald fremtidens ammebøvlere (og os). I kan læse flere detaljer liiiige her neden for:


Det er i øvrigt er vor usædvanligt pæne bofælle Marlene, der er model. Sammen med bofællesskabsbebsen Vilfred - drengen, som alle Livses dukker er opkaldt efter. 

Det var et sidespor. 

Men: Kom glad med jeres førstegangsgravide venner og modtag evig taknemmelighed og god karma og øl (men det sidste byder vi nu som regel på alligevel).

2 kommentarer:

  1. Jeg er hverken førstegangs mor, eller gravid for den sags skyld - men jeg har delt på både min egen og min blogs FB side - det er da genialt !

    KH Maria.

    Ps: og ja, jeg så også jeres film om fødsel :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for deling! Der er karma og taknemmelighed på vej (og øl, hvis du vil) :-)

      Slet