fredag den 25. april 2014

If you can dream it, you can do it

Da Sønne var bette talte han meget i søvne. Mest mumlede han uforståelige ting, men ind i mellem kunne man genkende et ord: GRAVKO.

Manden taler også i søvne: ... og så går vi nedenunder i skibet... mumle... skibet

Liv gør det mest, når hun har feber, men så snakker hun også natten lang, altid om fester & gæster:
Hvor er I?
Hvor er Vilfred?
Hvor er Viola?
Hvor er I?
Jeg har fødselsdag!

Jeg snakker ikke i søvne. Tror jeg. Men her forleden nat spurgte Sønne mig, hvor FAR var henne uden at få rusket mig helt ud af søvnen. Og jeg svarede: Bare rolig. Han er i New York, i butikker.

HVAD?! sagde drengen.

SOV! sagde jeg.

Vi har meget simple underbevidstheder i den her familie. Og positive. Og jeg vil virkeligt gerne snart til New York.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar